Tražite izvor dodatne zarade bez ulaganja?? sve što morate je svakodnevno se ulogirati u svoj account i skupljati bodove kako biste zaradili i osvajali dodatne nagrade na dnevnim nagradnim igrama!!
Internet je svetska globalna mreža koja obuhvata celu zemaljsku kuglu sa više stotina miliona korisnika.
Internet je svetska globalna mreža koja obuhvata celu zemaljsku kuglu sa više stotina miliona korisnika.
Nastao je 1983.godine cepanjem tadašnje
vojne mreže Arpanet, na Internet i Arpanet. Internet je tadaimao samo 500
korisnika ali je njihov broj do danas porastao na preko 500 miliona.
Zadatak te mreže je bio komunikacija
između udaljenih korisnika računara .
Kao poseban oblik moderne komunikacije,
poslednjih godina se javila i Internet telefonija, koja jepovezala tradicionalnu
telefoniju sa Internet mrežom.Na taj način je stvorena nova vrsta
komunikacije,koja je bez potrebe za izmenama u arhitekturi javne mreže (PTT
mreže), iskoristila njene postojećeresurse i glasovnu komunikaciju učinila
gotovo besplatnom.
Da bi se ostvarila Internet telefonija
potrebni su: računar, slušalice, mikrofon, Internet konekcija ineki od
softwar-a za komunikaciju (npr: Skype, Google Talk) koji su potpuno ili
delimično besplatni.
S obzirom da je cena računara i
računarske opreme prilično niska, ovaj vidkomunikacije je sada svima lako
dostupan a cena razgovora putem Interneta se svodi na cenu Internet usluga koju
nam obezbeđuje Internet provajder.
Šta
je Skype?
Skype je mali program veličine 21,6 MB
koji služi za ostvarivanje telefonske veze putem Interneta.
Ovaj program je osnovala kompanija “Skype” 2004 godine, sa sedištem u Luksemburgu.
Ono što ga čini popularnim je to što je potpuno besplatan.
Skype je trenutno dostupan zaWindows operativne sisteme, Linux, Mac OS X i Windows Mobile. Za Windows operativne sistemepostoji par osnovnih uslova za korišćenje Skype-a, i to su: instaliran Windows operativni sistem, mikrofon i slušalice ili zvučnici, Web kamera za video pozive, procesorkoji radi na minimum 1GHz i 256Mb RAM-a, a za korišćenje visoko kvalitetnog videa kamera visokogkvaliteta (rezolucije), procesor sa više jezgara (minimum 2) i brze Internet konekcije (minimum 384Kbps).
Uz osnovni paket koji je potpuno besplatan dolaze i osnovnebesplatne funkcije, i to su:
1. audio komunikacija sa sagovornicima koji su trenutno konektovani na Internet
2. video komunikacija sa sagovornicima koji su trenutno konektovani na Internet
3. chat u realnom vremenu
4. slanje datoteka
5. konferencijski pozivi
Uz doplatu (Skype Out, o kojem će kasnije biti reči) su moguće i sledeće opcije:
1. audio komunikacija sa sagovornicima u javnoj telefonskoj mreži
2. slanje SMS poruka
3. ostavljanje govorne pošte (voicemail)
4. dobijanje personalnog broja koji je dostupan i iz javne telefonske mreže (Skype In)
5. preusmeravanje poziva
2007. godine je bilo registrovanih preko
10 milijardi korisnika (naravno, među njima ima i korisnika kojiimaju više
naloga) a oni su u toku 2007. godine ostvarili 37 milijardi besplatnin poziva.
Ove godine ćetaj broj sigurno biti mnogo veći jer je Skype dostigao mnogo veću
popularnost nego prethodnih godina.
Zasluga za ovako veliki uspeh Skype-a
pripada njegovim autorima Niklas Zennstrom-u i Janus Friis-u koji su i autori
popularnog programa Kazaa.
Skype je dostigao toliku popularnost da
pojedini proizvođači računarske opreme plasiraju svojeproizvode koji su
namenjeni isključivo za Skype telefoniju.. Prvi među njima su firma Logitech
koja je uveliko počela sa proizvodnjom slušalica, mikrofona i web kamera za Skype,
kao i telefona za Skype.
Pozivi
van Skype mreže (Skype Out)
Ovaj podsistem u okviru Skype-a vam
omogućava pozive van Internet mreže, odnosno pozivanje bilo koje fiksne ili
mobilne telefonije u svetu. Ovakav razgovornije potpuno besplatan kao prethodni
ali su cene toliko niske da je upravo to, zajedno sa kvalitetom veze, donelo
veliku popularnost Skype-u.
Ovaj podsistem Skype-a je doneo veliku
popularnost ovog programa među firmama. Skoro svakaveća firma u razvijenim
zemljama, pa sada i kod nas, koristi ovu uslugu zbog uštede novca
Pozivi
u okviru Skype mreže (Skype In)
Ovaj podsistem je inoviran u martu
2005.godine i još uvek je u razvoju. Na ovaj način je pokušanapraktična primena
koncepta ˝jedan svet - jedan broj˝ a ideja bi funkcionisala tako što kupite
jedanobičan fiksni broj u željenoj zemlji i on postaje Vaš. Na taj način bi Vas
oni koji nemaju Internet iračunar zvali sa svog klasičnog fiksnog ili mobilnog
telefona na Vaš Skype broj a poziv bi se automatskipreusmeravali preko
Interneta na vaš kompjuter.
Ukoliko bi kupili ovakav Skype in
telefon, čija godišnja pretplata iznosi oko 30 eura, dovoljno bi bilo da kad
dođete u bilo koji hotel u svetu priključite svoj telefon na Internet
konekciju, i automatski stedostupni. Ono što je najbitnije je da bi onaj ko Vas
zove plaćao cenu razgovora kao da poziva lokalni broj,što ovaj podsistem čini
veoma zanimljivim.
Skype
Voicemail
SKYPE
DODACI (EXTRAS)
·
jednostavno
korištenje
·
potpuna
integracija sa Skype-om
·
jednostavna
procedura slanja faksa
·
slanje
faksa iz Word-a ili Excel-a 2003/2010
·
slanje
faksa iz bilo koje aplikacije pomoću PamFax virtualnog printera
·
lako
plaćanje koristeći postojeće Skype kredite
·
bez
plaćanja unapred, bez članarina, dodatnih troškova i registracije
·
bez
reklama na poslatim faksevima
Ostale
karatkteristike i pogodnosti PamFax softvera:
·
obaveštavanje
o statusu poslatog faksa putem Skype chata, E-Maila ili putem SMS-a
·
podržava
mnoštvo tipova datoteka
·
podržava
skener, što znači da možemo da skeniramo i odmah pošaljemo faks (podržava više
od 1 strane)
·
slanje
faksa na više brojeva istovremeno
·
korisnički
portal sa podešavanjima i istorijom poslatih fakseva
·
preuzimanje
poslatih faksova u PDF formatu
·
možemo
da izaberemo dodatnu početnu stranu
·
rezervacija
Skype kredita za slanje faksa tako da ih šaljemo jednim klikom
·
pregled
faksa pre slanja
·
možemo
čak i da vidimo lokaciju primaoca pomoću Google mape
Kako funkcioniše Skype?
Način
rada Skype-a
Ono što je poznato je da je Skype
pear-2-pear2 VoIP klijent (Voice over Internet Protocol – protokol zaprenos
glasa putem Internet mreže) uz kriptovano (šifrovano) povezivanje korisnika
(enkripciju ostvarujepo principu end-to-end).
Za komunikaciju Skype koristi TCP i UDP
port, i to TCP/80 (HTTP) i TCP/443(HTTPS). Nije objavljeno koji codec za prenos
glasa koristi ali je pretpostavka da se koriste iLBC3 i iSAC4 codec proizvođačaGlobalIPSound5
ili neki treći potpuno nepoznat codec. Izmereno je da se za prenos glasa
koristifrekvencijski opseg (propusni opseg) 50-8000Hz, karakterističan za
wideband, i potreban protok od 3 do16 kB/s. Pretpostavka je da koristi MP3 tehnologiju
za prenos glasa kao i da ima tehnologiju za suzbijanjeEHA (mikrofonije).
Za kriptovanje sadržaja koji se prenosi
koristi 256-bitni AES (Advanced Encryption Standard) algoritam.
Kriptovanje je proces kojim se sadržaj
poruke šifruje radi bezbednost u prenosu podataka. Zadogovaranje oko
simetričnih AES ključeva na početku sesije koristi se 1536 bitni ili 2048 bitni
RSAalgoritam (asimetrična kriptografija). Kao što je rečeno kriptovanje se vrši
po principu end-to-end, štoznači da se kriptovanje vrši između krajnjih
korisnika.
Da bi Skype mogao funkcionisati potrebno
je da firewall računara Skype korisnika dozvoli ˝prolaz˝,odnosno omogući
saobraćaj podataka (glas, text, video, slike itd.).Da bi se to postiglo Skype
mora otkritikoji tip firewall-a računar koristi i kako da ga prođe.
Pretpostavka je da Skype koristi STUN6 ili TURN7protokole za otkrivanje tipa
firewall-a i načina prolaska. Oba protokola se zasnivaju na NAT (NetworkAddress
Translation8) sistemu razrešavanja IP adresa koji je deo firewall-a. Otkrivene
informacije sečuvaju u Windows registry-ju.
Skype
arhitektura
Skype se sastoji iz tri osnovna dela:
1. Login server
2. Super node
3. Ordinary host (običan korisnik)
Server
za logovanje (Login server)
Server-klijent zasnovana mrežna
arhitektura ukazuje na postojanje servera kao glavnog snadbevačausluga ili
informacija i klijenta kao krajnjeg korisnika usluga ili informacija.
U
slučaju Skype servera to nijetako: Skype server se naziva Login server i njegova
jedina svrha je dodela jedinstvenog korisničkog Skypeimena i lozinke prilikom
prijavljivanja na Skype, tj. to je jedini centralizovani server na kome se
čuvajupodaci o korisnicima i njihovim nalozima.
Kada se prvi put prijavljujete na Skype,
ovaj server se brineo tome da se ne duplira nečiji nalog, što znači da ne
postoji mogućnost da se dva korisnika registruju pod istim imenom. Takođe,
svaki put kad se prijavljujete na Skype mrežu, ovaj server vrši proveru
vašegnaloga. Login server čuva i podatke koji se odnose na globalno
indeksiranje (pronalaženje korisnika) aosvežavanje tih podataka se vrši svakih
72 sata.
Prema
istraživanjima Odeljenja Za Računarske NaukeColumbija University ustanovljeno
je da prilikom logovanja običan računar (ordinary host) uvek koristiTCP
protokol za razmenu podataka sa hostom koji ima adresu 80.160.91.11, pa se tako
došlo dozaključka da je taj host Login Skype server, kao i da je stacioniran u
Danskoj.
Super
tačka (Super node)
Super node je običan, klijentski računar
(host) koji ima dovoljno snažan procesor, dovoljno memorije,javnu IP adresu i
dovoljan protok ka Internetu. Nije poznato na koji način se postaje Super node
alineki istraživači tvrde da se ne može uticati na to da, ukoliko ispunjavate
navedene uslove za postajanjeSuper node-a, i sami postanete Super node. Međutim,
najnovija istraživanja to demantuju i prema timistraživanjima, da bi izbegli
postajanje Super node-a, potrebno je da u konfiguraciji izbrišete port
zadolazeće konekcije.
Listu Super node-ova čuva svaki klijent
za sebe u kriptovanom obliku u Windows registry-ju. Prilikomsvakog aktiviranja
klijenta vrši se ažuriranje liste Super node-ova i ta lista se naziva Host
Cache lista kojase inicijalizuje prilikom prvog aktiviranja Skype-a.Na ovaj
način Super node preuzima funkciju serveratako što vrši pronalaženje korisnika
pomoću tehnologije Globalnog indeksiranja.
Ukoliko
prvi Super node koji se nalazi do vas nema podatke o traženom korisniku, on vas
prebacuje nasledeći Super node itd. Komunikacija između Super node-ova se vrši
pomoću UDP protokola. Pošto suporuke kriptovane nije moguće pratiti
komunikaciju dalje od prvog Super node-a.
Običan
računar (Ordinary host)
Običan
host je krajnji korisnik na mreži,odnosno svaki korisnik koji nije Super node.
Ordinary host postajete automatski kada se registrujete kaoSkype korisnik i
ostajete sve dok ne postane Super node ili dok ne prestanete da budete Skype
korisnik (stim što se i Super node kao korisnik na vezi u toku Internet
komunikacije ponaša kao Ordinary host).
Zanimljivosti
"Skype"
je registrovao nov rekord u "saobraćaju"
Novi rekord u korišćenju je ostvaren
11.4.2012 godine , registrovanjem istovremeno 40 miliona Internet korisnika na
toj platformi za prenos glasova preko Interneta, navedeno je na zvaničnom blogu
"Skajpa".
Januara 2011, "Skajp" je
objavio da je zabeležio "saobraćajni špic" od 27 miliona istovremenih
korisnika.
Prema statističkim podacima koje je
objavila istraživačka kompanija TG (TeleGeography), međunarodni pozivi sa
"Skajpa" na "Skajp" su dostigli 2011, kako se procenjuje,
145 milijardi minuta, rast od 48 odsto u odnosu na godinu dana ranije.
Telefon
I Skajp zamenili Frojdov kauč
Ljiljana Jagodić (psiholog) uvodi novi
trend.Njena psihološka moć posredovana je tehnologijom pa se sa klijentima ne
sreće licem u lice. Ljiljana kaže:“Radim preko telefona i Skajpa a mejl
uključujem u samo onoj meri u kojoj klijentima treba da pošaljem domaći zadatak
odnosno temu o kojoj treba da razmisle“ i dodaje da “seanse sa psihologom preko
žice ili preko svetske mreže nisu nikakva novost u svetu. Takav trend postoji
već nekoliko godina u zapadnoj Evropi i u SAD i da samo nekolicina njenih
kolega koristi ovu metodu.
Sedište
kompanije “Skype”
Projekat sedišta poznate kompanije
“Skype” je izveden u sklopu starog industrijskog pivarskog bloka, koji se
nalazi u starom delu Luksemburga. Zadatak arhitektonskog studija “WAN
Architecture” bilo je kreiranje enterijera koji će inspirisati inovacije u
dnevnoj rutini radnika ove kompanije, kao i prostor visokog kvaliteta koji će
odisati elementima poslovne sofisticiranosti i savremenog dizajna.
Poput mnogih sličnih internet kompanija,
poslovne prostorije “Skype”-a širom sveta poseduju zajedničke crte. Reč je o
savremenim prostorima ozbiljnog dizajna, sa otvorenim kancelarijama, gde
radnici rotiraju svoja radna mesta mesečno. Sve je podređeno ovakvom
fleksibilnom rasporedu, gde su radnicima obezbeđena najkomfornija dizajnerska
rešenja
Skajp
je univerzalno rešenje za sve komunikacione problem
Od 2004, kada je nastao,skype se
prosirio i postao poznat sirom sveta,od Luksemburga, gde je nastao pa sve
dalje,do udaljenih delova sveta .
Jako brzo je stekao popularnost, upravo
zbog lakog nacina rukovanja,bezbrojnih mogucnosti komunikacije,kao i zbog
jednostavnosti,ekonomicnosti i dostupnosti svima sa skajpom,mozete
pricati,gledati drage ljude,chat-ovati,odrzavati sastanke,učiti strane
jezike,mozda cak i pronaći ljubav, šta god da vam je potrebno.
Ova drustvena mreza olaksava ljudima
komunikaciju,spaja ih i pomaze da ostanu u kontaktu,čak i ako su oni veoma
udaljeni, jer ih na jednostavan nacin priblizava sto je najvise moguce,bezbedno
i lako.
ដំណឹងល្អសម្រាប់អ្នករាល់គ្នា
OdgovoriIzbrišiឈ្មោះរបស់ខ្ញុំគឺ Amisha ខ្ញុំចង់ប្រើពេលវេលានេះដើម្បីព្រមានមនុស្សដែលស្វែងរកប្រាក់កម្ចីអ៊ិនធឺណេតនៅអាស៊ីនិងនៅជុំវិញពិភពលោកដើម្បីប្រុងប្រយ័ត្នដោយសារតែពួកគេបោកប្រាស់និងផ្តល់ប្រាក់កម្ចីក្លែងក្លាយតាមអ៊ិនធរណេត។
ខ្ញុំចង់ចែកចាយទីបន្ទាល់របស់ខ្ញុំអំពីរបៀបដែលមិត្តម្នាក់បានយកខ្ញុំទៅអ្នកអោយខ្ចីបន្ទាប់ពីខ្ញុំត្រូវបានបោកប្រាស់ដោយនារីម្នាក់ដែលអះអាងថានាងមកពីប្រទេសប្រេស៊ីល។ ខ្ញុំស្ទើរតែបាត់បង់ក្តីសង្ឃឹមរហូតដល់ខ្ញុំបានជួបជាមួយក្រុមហ៊ុនវិនិយោគ Suzan ។ Suzan បានផ្តល់លុយ 600 លានរៀលដល់ខ្ញុំក្នុងរយៈពេលតិចជាង 72 ម៉ោងដោយគ្មានការគាបសង្កត់។
ខ្ញុំមានការភ្ញាក់ផ្អើលនិងរីករាយដែលបានទទួលប្រាក់កំចីរបស់ខ្ញុំ។ ខ្ញុំសន្យាថាខ្ញុំនឹងចែករំលែករឿងនេះដើម្បីឱ្យប្រជាជនអាចទទួលបានប្រាក់កម្ចីងាយស្រួលដោយគ្មានភាពតានតឹង។ ដូច្នេះប្រសិនបើអ្នកត្រូវការប្រាក់កម្ចីសូមទាក់ទងពួកគេតាមអ៊ីម៉ែល: (suzaninvestment@gmail.com) ។ អ្នកនឹងមិនខកចិត្តទេ។
អ្នកអាចទាក់ទងខ្ញុំតាមអាស័យដ្ឋាន (Ammisha1213@gmail.com) ប្រសិនបើអ្នកត្រូវការជំនួយឬព័ត៌មាន (lukman.karina@yahoo.com) ដែលថ្មីៗនេះបានទទួលប្រាក់កម្ចីពីក្រុមហ៊ុន។